Επεισόδιο 7ο

- Ρε φίλε να σου πω κάτι, λέει με ύφος ειρωνικό ο Άκης
- Ακούω! ..  Απαντάει με ύφος εν μέρει ενθουσιώδες το φιλαράκι του με το βλέμμα του όμως στραμμένο στην εφημερίδα.
- Βασικά πρώτα θα σε ρωτήσω και μετά θα σου πω. Τι θα 'κανες αν κέρδιζες 500 ευρώ;
- Θα θελα να πάω κανένα ταξίδι ρε μαλάκα αλλά βάλε κάτι ακόμα γιατί αυτά δε φτάνουν. Όνειρο είναι τι τσιγκουνεύεσαι;..
Γέλια...
- Αντε λέγε. Ταξίδι θα κανες;
- Ε ναι ρε φίλε. Αν έβρισκα παρέα θα κανα κανένα ταξιδάκι. Γιατί ρωτάς σου περισσεύουν και θες να μου τα δώσεις;
- Καλά θα ταν. Όχι απλά σκεφτόμουν κάτι το πρωί και νομίζω σοκαρίστηκα..
- Τι ρε;;..Έγινε κάτι;
- Ναι έγινε. Έγινε φίλε. Ξέρεις τι έγινε; Ότι τα όνειρά μας τελειώνουν εδώ που αρχίζει το όνειρο "να'χα 500 ευρώ...να πληρώσω τους λογαριασμούς μου.."
Γέλια πολλά... Μια αλήθεια ειπώθηκε, ωραία ειπωμένη. Άσχημη όμως στο άκουσμα. Άσχημη. Αγχωτική. 
- Λοιπόν, άσε τις φιλοσοφίες και πες.. θα πιούμε κανένα ποτάκι το βράδυ;
- Δε ξέρω ρε φίλε. Λεφτά δεν παίζουν. Δεν μπορώ πάλι να ζητήσω. Μου'δωσαν προχτές και πλήρωσα κάποιους λογαριασμούς και τώρα δεν έχω φράγκο. Μπορεί να μου δώσουν σήμερα οπότε να χω...
- Και τι θα κάνεις ρε μαλάκα; Μέσα θα κάτσεις;
- Ε ναι..
Λες και μένα μου αρέσει..

2 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα!
    Προσπαθώ να δώσω έναν εύθυμο τόνο.. να θεωρήσω ότι δεν τα έχω καταφέρει ακόμα ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή