Eπεισόδιο 6ο

- Καλησπέρα κ.Καθηγητά, τι κάνετε;
- Καλώς τον! Καλά αγόρι μου, εσύ; πώς πάει;
- Καλά, τα ψιλοπροχώρησα αυτά που λέγαμε. Θέλετε να σας στείλω ένα report να το προωθήσετε μήπως δείξει ενδιαφέρον κανένα περιοδικό;
- Είναι έτοιμο για δημοσίευση δηλαδή;
- Ε ναι. Έτσι νομίζω. Δουλεύει κανονικά. Έγραψα και την αναφορά. Να σας το στείλω αργότερα;
- Ναι στείλτο και τα ξαναλέμε.
- Έγινε, καλημέρα.
..Ξύπνημα στις 9 για να μιλήσουμε για 10'. Και πάλι...σιγά μην προωθηθεί. Πάλι πόρτα θα φάμε. Λεφτά για ερευνητικά δεν υπάρχουν. Χειρότερη εποχή για να γίνω επιστήμονας δεν θα μπορούσα να είχα διαλέξει. Απορώ τελικά αν ο λόγος που συνεχίζω να το κυνηγάω και να τρώω πόρτες είναι γιατί μ'αρεσει ή γιατί απλά δεν έχω βρεί κανέναν καλύτερο στόχο να βάλω. Κι αν πω να βρω καμιά δουλειά.. σιγά μη βρώ. Κανείς δε βρίσκει. Εμένα θα περιμένουν οι εταιρίες; 
Πάλι site μάλλον θα φτιάχνω και χαζοπρογράμματα από δω κι από κει να βγάζω κανένα χαρτζιλίκι. Γιατί για λεφτά, ούτε για αστείο. Τι θα κάνω ρε πούστη μου; Μήπως βαδίζω εντελώς λάθος;..
Θα αρχίσω να κοιτάω και τις προκυρήξεις του δημοσίου έτσι όπως πάω. Ευτυχισμένη θα την κάνω τη μάνα μου. Όσο το σιχαίνομαι σαν σκέψη, άλλο τόσο το λαχταρώ όταν σκέφτομαι ότι μπορεί να βγαίνει ο μήνας και να μπαίνει ένα χιλιάρικο στην τσέπη μου. Τι μαλακίες κάνω; Με τι βλακείες ασχολούμαι; Πήγα να κάνω την κ@βλα μου επάγγελμα αλλά αν συνεχίσω έτσι θα πεινάω μια ζωή.  Ουφ.. πολύ προβληματισμός για αρχή της βδομάδας. 
Για όλους έχει ο θεός.. έτσι λέει η γιαγιά μου. 
Παρήγορο απλά; ή σοφό;
Θα δείξει! 

2 σχόλια:

  1. Αυτο που εκανα εγω και μου βγηκε στυφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες που λέει και το άσμα.
    όποιο κι αν είναι το βασίλειό σου μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή