Επεισόδιο 4ο

Κυριακή. Ωραίες μέρες οι Κυριακές και οι αργίες. Πόσο μάλλον οι γιορτές. Για όλους ακτός από αυτόν. Όταν έμενε Αθήνα, την Κυριακή το πρωί ξυπνούσε από τα τηλέφωνα. Ο ένας έταζε τσίπουρα στο μικρολίμανο, άλλος ψησίματα στο μπαλκόνι του, άλλος ατελείωτους καφέδες και βόλτες και οι προτάσεις έπεφταν βροχή. Τώρα...τίποτα.
Τώρα ο Άκης την Κυρική απλά ξυπνάει όσο πιο αργά μπορεί για να είναι λιγότερες οι ώρες που θα είναι κλεισμένος σπίτι του. Πόσο του άρεζαν οι Κυριακές. Γιατί κατάντησαν έτσι; Πού πήγαν όλοι;
Όταν είσαι μόνος σου οι χειρότερες μέρες είναι αυτές που όλοι κανονίζουν κάτι.. Όλοι κάτι κάνουν και ο Άκης είναι σπίτι. Ακόμα και οι γονείς του την Κυριακή κάπου τρώνε.. κι αυτός τίποτα.
Να μαγειρέψει.. καμία πιθανότητα.. οπότε τα κλασσικά. Delivery, Friends, και το αγαπημένο του άσκοπο σερφάρισμα. Οι γνωστοί του, είναι κλασσικά φοιτητάκια που το πρηγούμενο βράδυ έχουν πιεί ότι στερεό και υγρό κυκλοφορεί και τώρα θα κοιμούνται μέχρι το απόγευμα..
Να πιάσω το τηλέφωνο να πάρω κανέναν... αλλά ποιον;
Πως κατάντησα έτσι ρε πούστη.  Εγώ αλλιώς τα ονειρευόμουν όλα. Να πάρω τη μικρή που με καμάκωνε χτες στο ίντερνετ;;;;...μπα..μαλακία. Κανένα κωλόμωρο θα'ναι. Τίποτα δε θα χω να πω. Τίποτα να κάνω. Βαρεμάρα. Ένα γρήγορο τσεκάρισμα αρκεί...
"Κυριακή..ήλιος..και τσίπουρα"
"Που θα πιουμε τις κυριακάτικες μπύρες μας;::"
"Υπομονή μέχρι το επόμενο σάββατο. Το χθεσινό ήταν το πρώτο...αλλά όχι το τελευταίο!"
"Κορίτσια..τι θα κάνουμε σήμερα;;;"
...τι κακό είναι αυτό με τη διαφήμιση της χαράς του κεφιού και της αισιοδοξίας στο facebook; 
Νιώθω να μη με χωράει το γαμώσπιτο.
-Έλα μπαμπά, τι κάνετε που είστε;
-Έλα αγόρι μου, καφέ πίνουμε και θα πάμε για φαί με τον κ.Γιώργο. Εσύ τι θα κάνεις;
Δεν έχω περάσει περίδοο της ζωής μου που να σιχαίνομαι περισσότερο αυτήν την ερώτηση.
- Δε ξέρω θα δω.
- Έγινε παλικάρι μου. Ήθελες κάτι;
- Όχι, όχι έτσι πήρα. Έγινε τα λέμε
- Γεια σου αγόρι μου.
Δε θέλω να μείνω μέσα. Ήθελα να βγω..ήθελα. Είμαι 26 χρονών και πιο μόνος από ποτέ. 
Και ναι. Είναι τόσο άσχημο όσο ακούγεται.

2 σχόλια: